بهترین وکیل پایه یک دادگستری استان تهران

تجهیزات کشاورزی،باغبانی،گلخانه ای ژینکو

بهترین وکیل پایه یک دادگستری استان تهران

۲۰۲ بازديد

چگونه می توان به یک وکیل پایه یک دادگستری موفق تبدیل شد؟

سالیان سال است که شغل وکالت یکی از مشاغل سطح بالا و پر اهمیت در جامعه است. فارغ التحصیلان رشته حقوق می توانند بعد از شرکت در آزمون وکالت و قبولی در آن وارد بازار کار این رشته شوند.

موفقیت در آزمون وکالت و گرفتن پروانه به عنوان وکیل پایه یک دادگستری کار راحتی نیست. داوطلبان این آزمون ها با تلاش و سخت کوشی فراوان می توانند از آزمون مرحله ۱ قبول شوند. سپس بعد از گذراندن دوره ۲ ساله کارآموزی باید در آزمون اختبار شرکت کنند.

اگر این آزمون را نیز با سربلندی پشت سر بگذارند می توانند پروانه خود را به عنوان وکیل پایه یک دادگستری دریافت کنند. بعد از دریافت این مدرک توانایی پذیرش تمام پرونده های حقوقی را دارند، اما تلاش برای تبدیل شدن به یکی از بهترین وکیل های پایه یک دادگستری تازه از همینجا شروع می شود! عده زیادی از وکلای جوان تصور می کنند سخت ترین بخش مسیر وکیل شدن است. در حالی که بهتر است بدانید باید چندین برابر بیشتر از گذشته تلاش کنید تا از یک وکیل مبتدی به یک وکیل موفق تبدیل شوید.

پیدا کردن یک وکیل موفق در کلانشهر تهران

همانطور که همه می دانند پیدا کردن یک وکیل موفق و با تجربه در کلانشهر هایی مثل تهران بسیار دشوار است. در شهر های بزرگ به دلیل زیاد بودن وکلا، موکل سردرگم می شود. در واقع معیار های خود را از دست می دهد و انتخاب نادرست انجام می دهد. در این مواقع بهتر است از موسسه های حقوقی معتبر برای پیدا کردن وکیل خبره در زمینه پرونده خود کمک بگیرید.

چرا باید وکیل خود را از موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور انتخاب کنیم؟

موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور یکی از موسسه های حقوقی برتر در استان تهران است. در این موسسه تعداد زیادی از وکلای پایه یک دادگستری با یک دیگر همکاری می کنند. علاوه بر این، در این موسسه تعداد زیادی مشاور حقوقی در حال فعالیت است. موکلین می توانند با مراجعه حضوری و یا برقراری تماس تلفنی با آن ها ارتباط برقرار کنند. مشاوران موسسه با تنظیم زمان ملاقات حضوری، با موکل جلسات مشاوره حضوری برقرار می کنند. در این جلسات موکل می تواند تمام سوالات خود را مطرح کند و پاسخ آن ها را از مشاوران موسسه دریافت کند.

در این موسسه رزومه وکلا در اختیار موکل قرار داده می شود!

یکی از مهم ترین مشخصات وکلای موسسه دادیاران عدالت پرور ارائه اطلاعات کامل در مورد رزومه وکلا است. در حین جلسات مشاوره حضوری که موکل با مشاورین موسسه برگزار می کند عنوان پرونده تشخیص داده می شود. سپس مشاوران موسسه موکل را به سمت یکی یا چند تا از وکلای با تجربه و موفق در زمینه موضوع پرونده هدایت می کنند. موکل با بررسی رزومه وکلا تصمیم می گیرد که کدام وکیل را انتخاب کند.

DEP

هدف از نگارش این محتوا چیست؟

هدف ما در این مقاله علاوه بر معرفی کردن بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران، شکل دادن معیار های ذهنی شما است. ما قصد داریم بهترین ویژگی هایی را که یک وکیل پایه یک دادگستری می تواند داشته باشد به شما معرفی کنیم، زیرا بهترین انتخاب را زمانی می توانید انجام دهید که برترین معیار های ذهنی را داشته باشید. در ادامه محتوا چند مورد از مهم ترین ویژگی های یک وکیل کیفری خوب را مطرح می کنیم. برای یادگیری هر چه بهتر تا آخر محتوا با ما همراه باشید.

دریافت حق الوکاله منصفانه!

یکی از بزرگترین دغدغه های موکلان حق الوکاله است. یک وکیل خوب با هر زمینه تخصصی، باید انصاف را در دریافت حق الوکاله رعایت کند. وکلای موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور یکی از بهترین موسسه های حقوقی استان تهران هستند. از طرف دیگر موکل نیز باید انتظار دادن یک حق الوکاله ناچیز را نداشته باشد. حق الوکاله هیچ گاه نرخ مشخص و معینی ندارد و به یک سری ارزش وابسته است. این ارزش ها می توانند سواد علمی وکیل، سابقه کار و تجارب فوق العاده او در زمینه موضوع پرونده شما باشند.

وکیلی را که به شما ضمانت موفقیت می دهد انتخاب نکنید!

هرگز وکیلی را انتخاب نکنید که به شما در مورد نتیجه پرونده تضمین بدهد. حرفه وکالت با علوم دیگر مثل ریاضی و … متفاوت است. یعنی شما هرگز نمی توانید با نگاه به ظاهر قضیه پاسخ آن را به یقین بگویید. بلکه فقط می توانید برای حل پرونده حدس و گمان هایی داشته باشید. بنابراین اگر یک وکیل دارای اخلاق غیر حرفه ای، به شما در زمینه موفقیت در پرونده تضمین دهد، هرگز او را انتخاب نکنید.

نتیجه پرونده های حقوقی به چه چیزی بستگی دارد؟

 نتایج پرونده به رویداد هایی که در مسیر پرونده اتفاق می افتد وابسته است. علاوه بر این نظر قاضی نیز بسیار مهم است. ممکن قضات پرونده تفسیر های متفاوتی از متن قانون استخراج کنند و رای های متفاوتی صادر کنند. هیچ کدام از وکلای با تجربه در مورد نتیجه پرونده به موکل خود ضمانت نمی دهند. آن ها با تلاش مداوم و با بهره بردن از هوش و ذکاوت خود، سعی می کنند نظر قاضی را جلب کنند.

وظیفه شناس بودن یک وکیل پایه یک دادگستری!

جدیت وکیل و تعهد او نسبت به پرونده ای که می پذیرد نیز بسیار مهم است. یک وکیل وظیفه شناس باید همواره پیگیر پرونده های موکلین خود باشد. به هیچ وجه نباید میان پرونده ها تبعیض قائل شود. گاهی اوقات بعضی از وکلا نسبت به پرونده هایی با حق الوکاله کم بی توجهی می کنند. این امر در واقع خیانت در حق الناس محسوب می شود و کاملا متضاد اخلاق کاری برای یک وکیل حرفه ای است.

 

موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور

همانطور که گفتیم موسسه حقوقی دادیاران عدالت پرور از یک تیم متخصص تشکیل شده است. وکلایی که در این موسسه فعالیت می کنند جمعی از بهترین وکلای استان تهران هستند. اگر یک پرونده حقوقی ناتمام در محکمه دارید و به دنبال یک وکیل مدافع برای پرونده خود هستید باید از ابتدای مسیر با یک وکیل خوب همکاری کنید. توجه کنید که استفاده از وکلای کم تجربه می تواند شما را به صورت غیر قابل برگشت از مسیر صحیح دور کند. در نتیجه بهترین راه کار همکاری با موسسات حقوقی با تجربه است. برای یافتن پاسخ سوالات خود و دریافت وقت مشاوره حضوری حتما با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.