اصول اولیه طراحی گلخانه

تجهیزات کشاورزی،باغبانی،گلخانه ای ژینکو

اصول اولیه طراحی گلخانه

۲۶۸ بازديد

 

معیارهای طراحی گلخانه

گلخانه ها شرایط بهینه افلیمی، برای رشد گیاهان را تامین میکند. در ساخت گلخانه ها کمتر باید به عادات و رسوم محلی و منطقه ای توجه کرد و باید گلخانه را بر اساس نیاز عمومی محصول و شرایط اقلیمی نواحی مختلف ساخت. گلخانه ها باید در مقابل نیرو های باد، باران، برف، و بار محصول مقاومت کرده و حداقل تغییرات را داشته باشند همچنین باید حداقل استانداردها و خصوصیات فنی در ساخت گلخانه در نظر گرفته شود.بیشتر گلخانه های موجود در جهان با فیلم پلاستیکی پوشیده شده اند. گلخانه های شیشه ای بخصوص در اقلیم های معتدل شمال اروپا و تا حدودی در سایر کشورها از جمله ترکیه یافت می شوند. بنابراین، در این سایت گلخانه های پلاستیکی مورد بحث قرار می گیرند.

1-پروفیل های بکار رفته در خرپاهای خمیده در گلخانه های پلاستیکی بسیار سبک بوده، و این طاق ها در اثر باد تغییر شکل دادند.

2-به نظر می رسد که فیلم های پلاستیکی در بعضی مواقع قوی تری از چهار چوب ها بودند.

3-پارگی فیلم های پلاستیکی از لبه های تیز اجزای سازه که در تماس با این فیلم بودند، آغاز شده بود.

برای خواندن ادامه مطلب اصول اولیه طراحی گلخانه کلیک کنید.

یادگیری طراحی لوگو

اگر شما دانشجوی گرافیک هستید، طراحی لوگو را در دانشگاه آموزش خواهید دید و این آموزش ها نیازمند به روز شدن با استانداردهای جهانی است، بنابراین لازم است تا مطالعات خود را در سایت های بین المللی، مقالات معتبر و کتاب ها گسترش دهید و نمونه های موفق طراحی لوگو را بررسی و ارزیابی کنید.

همچنین اگر به طراحی لوگو علاقه مند هستید و دانشجوی رشته گرافیک نیستید، شما میتوانید در آموزشگاه های هنر آموزش های لازم را ببینید.

اصول طراحی لوگو

1- سادگی لوگو

بوگو باید ساده، بامفهوم و به دور از هر بهم ریختگی باشد. لوگوی قوی عناصر و المان‌های کمی دارد که هر کدامشان را می‌توان به سادگی شناسایی کرد و در انتقال حرفی که می‌خواهید بزنید، نقش دارند. در واقع لوگوی شما باید بدون حضور شما مفهوم را مخاطبتان برساند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.